Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,44 (11%)
Cena ar atlaidi*:
3,55
Pirkt
Identifikators:932702
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Visvairāk abās ģimenēs patēre tādus miltus produktus kā maize.
Maizes produktus izvēlas vietējo Latvijas ražoto preci, kas ir pozitīvs faktors, savukārt makaronus pērkam Italijā ražotus, jo tiem ir gan kvalitāte, gan pieejama cena. Pozitīvs fakts ir arī tads, ka tiek izvelēti arī veselīga uztura produkti, piem., kā diedzēti graudi un sēklu maize.
Divas ģimenes patērē 13,12 Ls nedēļā iegādājoties miltu produktus, kas veido Ls 1,64 uz vienu ģimenes locekli.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mājas darbs mācību priekšmetā "Mārketings"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/932702

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties