Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:235822
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Lai radītu un uzturētu pozitīvu emocionālo saikni ar produktu, reklāmas jomā tiek izmantots klasiskās kondicionēšanas teorijas princips – emocionāli neitrāls produkts tiek reklamēts, atkārtoti izmantojot tādus kairinātājus, kas rada spēcīgu emocionālu reakciju, kā rezultātā spēcīgas pozitīvas emocijas tiek saistītas ar pašu produktu. Tomēr šim fenomenam reklāmas jomā ir savi ierobežojumi – produktiem jau mēdz būt savas emocionālās asociācijas, un jauna reklāma tās nevar efektīvi izmainīt, vismaz ne uzreiz. Turklāt nepieciešams sistemātisks atkārtojums, lai radītā saikne nezustu. Turklāt nozīmīgi, ka šāda refleksa rašanās noris bez indivīda mentālas piepūles.
Ja patērētājiem jau ir izveidojusies noteikta emocionālā saikne ar produktu, to izmainīt būs grūti. Turklāt produktam ir jāpapildina reklāmas raisītās emocionālās gaidas un jāstiprina saikne. Turklāt, tā kā emocionālās saiknes rašanās vēl automātiski nenozīmē pirkumu, jānostiprina tādas emocijas, kas saistāmas ar produkta faktiskajām patēriņa situācijām. Lai izvēlētā emocionālā saikne būtu iedarbīga, tai ir jāatbilst uzņēmuma identitātei, produkta profilam un mērķa grupai, tai ir jārada emocijas un jāatšķiras no citu uzņēmumu piedāvājumiem. Par galvenajiem emociju medijiem tiek uzskatīta mūzika, attēli un verbālā komunikācija. Tomēr neatkarīgi no tā, vai reklāmas vēstījums satur vai nesatur lietišķu informāciju, tam jābūt saprotamam.
Līdz ar to var secināt, ka reklāmai ir ļoti būtiski pārvarēt patērētāja uztveres barjeru un palikt atmiņā. Šie uzdevumi nebūt nav viegli, jo par patērētāja uzmanību sacenšas liels informācijas un citu kairinātāju daudzums. Tādējādi ir secināts, ka vizuāli iespaidīgu un emocionāli spēcīgu elementu izmantojums reklāmās pozitīvi ietekmē reklāmas uztveri un arī atcerēšanos, kaut arī, lai nodrošinātu maksimāli pilnīgu reklāmas ziņojuma saglabājumu patērētāja atmiņā, to ir nepieciešams atkārtot.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,55 €
Materiālu komplekts Nr. 1329430
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uztveres procesi reklāmas mērķauditorijā. Krāsu, attēlu izmantošana reklāmā. Reklāmas satura apgūšana un atcerēšanās”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/235822

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties