Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,30 (15%)
Cena ar atlaidi*:
1,69
Pirkt
Identifikators:942522
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Katra firma darbojas noteiktā vidē, kuru atkarībā no spējas to ietekmēt, var iedalīt pie makrovides, tirgus vides vai mikrovides. Katrai no šīm grupām tiek izdalīta virkne ar faktoriem, kas veicina vai ierobežo uzņēmuma darbību. Makrovide ir ārējo spēku kopa, kas ietekmē firmas darbību, bet kurus firma praktiski nevar kontrolēt. Galvenie makrovides faktori ir:
demogrāfiskā situācija valstī;
ekonomiskā situācija valstī;
dabas jeb ekoloģiskais faktors;
kultūras faktors;
zinātniski tehniskais faktors;
politiskais faktors.
Svarīgs apstāklis ir iedzīvotāju skaita pieaugums, jo līdz ar to palielinās vajadzības. Ja reizē pieaug arī iedzīvotāju pirktspēja, tad tas veicina tirgus attīstību. Ja iedzīvotāju pieaugums pārsniedz ražošanas iespējas, tad tirgū var izveidoties neprognozējama situācija.
Ekonomiskā faktora galvenais elements ir iedzīvotāju pirktspēja, kura ir atkarīga no darba algu pieauguma, cenu izmaiņām, kredīta noteikumiem, iedzīvotāju ietaupījumiem. Mazsvarīgs nav bezdarba līmeņa procents, ekonomiskās krīzes drauds vai ekonomiskā uzplaukuma rādītāji .Tā kā uzņēmuma potenciālie pircēji ir zviedri , šie faktori uzņēmumu ietekmē minimāli , jo Zviedrijā ir augsts ekonomiskais līmenis .
Visvairāk dotā uzņēmuma stāvokli negatīvi ietekmēja ekonomiskais faktors ,Latvijas iestāšanos ES.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,50 €
Materiālu komplekts Nr. 1175529
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma "X" mārketinga darbības iekšējās un ārējās vides faktori un to vērtējums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/942522

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties