Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:924304
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reāla mārketinga plāna sagatavošanai ir jāzin precīzs, kvantitatīvi izteikts uzņēmuma mērķis gadam un arī ilgākam laika periodam nākotnā. Ja mērķis nav formulēts, tad mārketinga plānu praktiski nav iespējams izstrādāt. Otrajā pakāpienā jānovērtē uzņēmuma patreizējā mārketinga kvalitāte: vai darbinieki ir pietiekami kvalitatīvi, kādus mārketinga elementus un kā izmanto, kāda ir šajā sakarā mārketinga stratēģija – tātad jāveic mārketinga audits. Pēc tam, kad audits ir veikts un ir sagatavots audita pārskats, jāizzina uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudi, lai turpmāk savas stiprās puses vērstu pret konkurentu vājajām pusēm un lai stiprās puses maksimāli liktu lietā iespēju izmantošanai. Šim nolūkam izstrādā stipro un vājo pušu, kā arī draudu un iespēju, tas ir, SVID matricu.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1143912
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties