Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,42 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,07
Pirkt
Identifikators:859767
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

a)Mērķauditorija
Ģeogrāfiskais kritērijs - kritērijs nav īpaši svarīgs, jo jogurtu dzer gan pilsētās, gan laukos. Tomēr vairāk šo produktu patērē pilsētās.
Demogrāfiskais kritērijs - jogurtu dzer gandrīz visi cilvēki. Tādas pazīmes kā vecums, ģimenes stāvoklis ( ir bērni vai nav), locekļu skaits var ietekmēt nevis uz pirkšanu kā tādu, bet uz pārdošanas apjomiem, kā arī uz uzņēmuma sortimentu .
Sociāli ekonomiskais kritērijs - var izdalīt dzīvesveidu. No tā ir atkarīgs kādu jogurtu dzer cilvēks. Svarīgi, lai uzņēmums piedāvā jogurtu ar dažādu tauku saturu, kā arī ar dažādām piedevām.
Plāna realizācijas laiks – apmēram 3-4 mēneši.
Mūsu gadījumā TV reklāmas izmantošana ir atkarīga no uzņēmuma finansiāla stāvokļa, tomēr es neieteicu šo reklāmas veidu, jo tās ir visdārgākais. Šeit var izmantot vides reklāmu, uzstādīt ielās stendus ar spilgtu jogurta zīmējumu, ka arī īsi aprakstīt jogurta priekšrocības , uzrakstīt kur produktu var nopirkt. Arī var ielikt reklāmu presē, piemēram, sieviešu žurnālos vai žurnālos, kas domāti mamiņām.
Jaunajam produktam var izmantot pārdošanas veicināšanu tirdzniecības vietās. Piemērām, lielajos veikalos rīkot degustācijas, dot iespēju potenciāliem klientiem iepazīties ar jaunu produktu. Šeit uz vietas var arī izplatīt bukletus.
Var piesaistīt pircēju uzmanību ar skaisti izdekorētiem plauktiem.
Lai ieinteresētu arī mazumtirgotāju, jogurta ražotājam būtu lietderīgi izmantot atlaides par preču partiju, jo lielākā partija, jo lielākas atlaides.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzdevumi. Pārdošanas veicināšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/859767

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties