Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:979765
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Segmentēšana- tirgus sadalīšana pēc pircēju grupām, atkarībā no to vajadzībām, rīcības tirgū un attieksmes pret mārketinga pasākumiem.
Kā svarīgākais mārketinga elements ir patērētājs un viņa iespējas lietot preci. Patērētāja vecums, ienākumu līmenis, dzimums utt. ļauj noteikt, kādu preci, kurā tirgū piedāvāt. Svarīgi ir noskaidrot patērētāju dzīves veidu, ieradumus, vērtību analīzi, noteikt patērētāju simpātijas un antipātijas, kā rezultātā patērētāju vajadzības iegūst konkrētās iezīmes, vadoties no tā potenciālais tirgus tiek sadalīts pa daļām- segmentēts. Mērķa tirgus apzināšana ļauj noteikt preces vietu tirgū un nodrošināt maksimālu labumu patērētajiem.
Tātad ir svarīgi izvērtēt, kāds ir iedzīvotāju loks, kuram tiek sniegti pakalpojumi un pārdotas preces un kāds tas būs nākotnē. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1145321
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties