Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:253537
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Firmu darbības vides var iedalīt:
• makro vide (firmas ārējā vide)
• mikro vide (firmas iekšējā vide)
• tirgus vide

Organizācijas iekšējās un ārējās vides ietekmes faktoru analīze, nozares un tuvāko konkurentu izpēte dod pārskatu par esošo stāvokli, un par organizatorisko pasākumu priekšnosacījumiem stratēģijas izstrādei. Šāds modelis sasaista vienotā veselā visu procesu: stratēģijas analīzi – stratēģijas plānošanu – stratēģijas vadību un objektīvi garantē veiksmīgu darba procesu un gala rezultātu.
Mikro un arī makro vides faktoru ietekme un situāciju izmaiņas spiež komersantu īstenot pārmaiņas. Pārmaiņām ir ciklisks raksturs. Cikla sākumā notiek esošā stāvokļa un situācijas analīze; turpmāk - gala mērķa noteikšana un plāna izstrāde; darbinieku iesaistīšana pārmaiņās un viņu sagatavošana, pārmaiņu īstenošana, bet cikla noslēgumā jāveic pārmaiņu rezultātu novērtēšana un nostiprināšana

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties