Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,17 (17%)
Cena ar atlaidi*:
0,82
Pirkt
Identifikators:985063
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1) Organizācijas stratēģijas izstrāde:
Organizācijas interesēs ir piesaistīt un ieinteresēt pēc iespējas vairāk dažāda vecuma un dzimuma cilvēkus iegādāties mobilos tālruņus kā arī to aksesuārus.
Klientiem tiek piedāvāti jaunākās paaudzes mobilie telefoni ar ļoti daudzveidīgām funkcijām, kā arī dažādu veidu aksesuāri to izskata uzlabošanai, kopšanai un vienkārši cilvēku priecēšanai. Šie produkti nevien izmantojami zvanīšanas nolūkam, bet arī izklaidei – tajos ir milzum daudz funkciju sava brīvā laika pavadīšanai, piemēram, spēles, fotokamera, modinātājs, iespēja izmantot internetu, klausīties radio, iespējama mp3 mūzikas failu ielāde, kā arī telefona opcijas cilvēks var pats konfigurēt, uzstādot sev patīkamāko krāsu, zvana melodiju, grafisko attēlu un ļoti daudzas citas funkcija…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Stratēģijas izstrāde”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/985063

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties