Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:500728
 
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

„Mūsu misija ir pastāvīgi nodrošināt uzņēmuma vērtības pieaugumu. Iedziļinoties savu klientu vajadzībās, mēs spējam tiem piedāvāt visatbilstošākos finansiālos risinājumus, tādējādi taupot klientu laiku un uzlabojot viņu ikdienu. Mēs esam pārliecināti, ka mūsu darbinieku augstā motivācija garantē vislabāko uzņēmuma darbības rezultātu.”
Šāds misijas formulējums tiek piedāvāts Hansabankas 2005,gada pārskatā. Šajā gadījumā ir ļoti svarīgi to precīzi formulēt, jo klienti var apskatīt šo pārskatu un tas ir pirmais, kas „iekrīt acīs”. Ja misija ir formulēta nepareizi, tad tas var samazināt bankas izredzes piesaistīt jaunus klientus.
Uzņēmuma misijas formulēšana ir sākumpunkts stratēģijas plānošanā. Misija ir uzņēmuma pastāvēšanas vispārējs mērķis, kas atspoguļo tā esamības jēgu. Misiju ir iespējams formulēt pēc Freda Deivida (Fred R.David) ieteiktās struktūras, kurā ietilpst 9 galvenās sastāvdaļas.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1183963
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties