Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,42 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,07
Pirkt
Identifikators:365822
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskais mārketings kļūst arvien svarīgāks līdz ar pasaulē pieaugošajiem globalizācijas procesiem. Starptautiskais mārketings ir nozīmīgs, jo no nacionālā skatpunkta, ekonomiskā izolācija ir kļuvusi neiespējama. Nespēja konkurēt globālajā tirgū nozīmē valsts ekonomiskās kapacitātes zaudēšanu un iedzīvotāju dzīves līmeņa samazināšanos. Veiksmīgs starptautiskais mārketings rada dzīves līmeņa paaugstināšanos, labāku sabiedrību un mierīgāku pasauli.
Starptautiskais mārketings ir plānošanas process vadot darījumus pāri nacionālo valstu robežām, lai radītu apmaiņas procesus, kas apmierinātu indivīdu un uzņēmumu mērķus. Starptautiskajam mārketingam ir vairākas formas, sākot ar eksportu, importu un beidzot ar licencēšanu, uzņēmumu apvienošanu, menedžmenta līgumiem utt. Starptautiskais mārketings ir rīks pašreizējās situācijas uzlabošanai. Fakts, ka darījumi tiek veikti pāri nacionālo valstu robežām, nosaka to, ka starptautiskais mārketings atšķiras no valsts iekšējo robežu mārketinga, jo valstu starpā pastāv kulturālās, likumu un sabiedrību atšķirības.
Mārketinga pamatprincips joprojām paliek, bet tā izmantošanas veidi, sarežģītības un intensitātes variācijas zīmīgi atšķiras. Starptautiskā mārketingā mārketinga loma ir kā atslēga sociālajām izmaiņām, galvenais instruments, sociālās atbildības biznesa stratēģijas attīstībai.
Starptautiskais mārketings saskaras ar multikulturālu vidi ar atšķirīgiem priekšstatiem un bieži vien pretrunīgām likumu sistēmām, kad tas sakaras ar vides piesārņojumu, saglabājot darba drošību, atdarinot tehnoloģiju, maksājot kukuļus utt. Tās ir tikai nedaudzas problēmas, kuras ir jāatrisina starptautiskajam tirgum.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,94 €
Materiālu komplekts Nr. 1128484
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskais mārketings”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/365822

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties