Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:542489
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.12.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Centralizēti un decentralizēti starptautiskā mārketinga pētījumi
Veicot noteiktus pētījumus rodas tādi galvenie jautājumi, kā: vai izmantot centralizētu, koordinētu vai decentralizētu pieeju, vai iesaistīties ārējos pētniecības pakalpojumus. Kontroles līmenis, ko veic korporācijas galvenā mītne īstenojot pār starptautiskā mārketinga pētniecības aktivitātēm, ir vispārējā organizācijas struktūra par firmas lēmumu raksturu un nozīmi, kas ir jāpieņem. Trīs galvenās pieejas starptautisko pētījumu organizēšana ir: centralizēta, koordinēta un decentralizēta pieeja.
Centralizētā pieeja sniedz skaidru vispārēju kontroli no galvenās mītnes. Visa pētījuma specifika tiek fokusēta uz spiedienu un dizainu, kas ir vērsti uz mājas biroju, un nosūta uz vietējo valsti ieviešamās operācijas. Savāktās informācijas turpmākā analīze atkal notiek galvenajā mītnē. Piemēram, pieeja var būt diezgan vērtīga, ja starptautiskā mārketinga pētījumi ir paredzēti, lai ietekmētu korporatīvo politiku un stratēģiju. Tas arī nodrošina, ka starptautiskā mārketinga pētījumi joprojām ir salīdzināmi viens ar otru. Tomēr no otras puses risks eksistē. Piemēram, galvenā mītne var pietiekami nepārzināt vietējā tirgus situāciju, lai pienācīgi spētu pielāgot pētījumus. Arī galvenās mītnes kultūra var būt tā, kas ietekmē pētījuma aktivitātes. Rezultātā mītnes personāls var būt pārāk maz vai nepietiekami kvalificēts, lai nodrošinātu pienācīgu norādījumus vairākiem starptautiskajiem mārketinga pētījumiem.
Decentralizēta pieeja prasa korporācijas galvenajām mītnēm norādīt uz galvenajām pētījuma aktivitātēm un to turpmāko izstrādi, un īstenošanu konkrētajā valstī. Viss pētījums tiek veikts uz vietas, konkrētai valstij uzraugot darbību, un tikai gala ziņojums ir paredzēts galvenajai mītnei. Šī pieejai ir īpaša vērtība, ja starptautiskais tirgus ievērojami atšķiras, jo ļauj detalizētu pielāgošanos vietējiem apstākļiem. Tomēr, pētniecības darbības valsti pa valstij pamats var izraisīt nevajadzīgas dublēšanās, zināšanu pārnešanas un salīdzināmu rezultātu trūkumu.
Starptautiskā mārketinga pētījumu aktivitātes vienmēr veic, ievērojot organizatorisko struktūru firmās. Ideāli, ja tiek rasts vidusceļš starp centralizāciju un decentralizāciju, ja vienlaikus- tiek ļauta vietējo elastība, un notiek nepārtraukta informācijas apmaiņai korporācijas. Piemēram, firmu starptautiskajā aktivitāšu izaugsmē informācijas apmaiņa kļūst īpaši svarīga, jo globālā, nevis vietējā optimizācija ir galvenais mērķis multinacionālajām korporācijām.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,45 €
Materiālu komplekts Nr. 1336150
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā mārketinga pētījumi, analīze, informācijas sistēma”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/542489

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties