Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,60 (11%)
Cena ar atlaidi*:
4,89
Pirkt
Identifikators:886945
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Komunicēšanās process starptautiskajā mārketingā. Komunikāciju var definēt kā darījumu procesu, kurā divas vai vairākas puses savstarpēji apmainās ar informāciju, tās nozīmi skaidrojot ar noteiktu simbolu palīdzību. Komunikāciju raksturo šādas iezīmes: tā ir apzināta darbība; tā ir darījums un tā balstās uz simboliem. Cilvēki jebkurā pasaules vietā nav telepātiskas būtnes, tādēļ komunikācijas procesā atsevišķi jēdzieni jāizskaidro, izmantojot simbolus, kas vajadzīgi, lai saprastu domas. Tātad komunikācijā iesaistītājiem dalībniekiem jābūt līdzīgai izpratnei par izmantoto simbolu nozīmi. Informācijas sūtītāja un saņēmēja pieredzei jābūt līdzīgai vismaz dažos aspektos, piemēram, valodas ziņā. Piemēram, reklāmās parasti tiek izmantoti tādi populārās kultūras elementi kā televīzijas raidījumi, sakāmvārdi un populāri izteicieni, vārdu spēles un zemteksti, ko auditorija saprot tāpēc, ka pazīst konkrēto kultūrvidi. Šī iemesla dēļ citu zemju televīzijas reklāmas cittautiešiem nereti šķiet dīvainas vai pat nesaprotamas. Seši galvenie efektīvas mārketinga komunikācijas izveides posmi ir: mērķa auditorijas noteikšana. Citiem vārdiem sakot, jāizlemj, kam jāadresē informācija. Vēlamās atbildes reakcijas formulēšana- jānosaka, kādu auditoriju dalībnieku rīcību pēc informācijas gaida mārketinga speciālisti. Ziņojuma satura izvēle- tiek radīts reklāmas teksts. Informācijas līdzekļu izvēle- laikraksts, televīzijas programma vai radiostacija, kuru mērķa auditorija izmanto visbiežāk. Raksturīgāko iezīmju izvēle- tiek atlasītas tās produkta vai uzņēmuma raksturīgākās iezīmes, kam komunikācijā tiks pievērsta īpaša uzmanība.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,63 €
Materiālu komplekts Nr. 1115682
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā mārketinga komunikācija. Preču noieta veicināšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/886945

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties