Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:144809
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.04.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

TIRGVEDĪBAS KOMUNIKĀCIJAS ir informācijas nodošanas process par preci, pakalpojumu ideju mērķa auditorijai.
MĒRĶA AUDITORIJA UN TAI NEPIECIEŠAMĀ INFORMĀCIJA
1) MĒRĶA AUDITORIJA ir cilvēku grupa, kura saņem mārketinga ziņojumus un ir spējīga reaģēt uz tiem.
2) PATĒRĒTĀJAM SVARĪGA TIRGUS INFORMĀCIJA par preci, tās cenu un izplatīšanas veidu.
3) PRECE, CENA, IZPLATĪŠANAS VEIDS – elementi, kuri kopā ar tirgvedības komunikācijām veido TIRGVEDĪBAS MIX.
TIRGVEDĪBAS MIX – Tirgvedības MIX sastāv no 4 blokiem (PRODUKTS – tā izskats, īpašības, derīgums u.c.; VIETA – produkta sadales kanāli, pārdošanas vietām u.c.; CENA – vērtība par kādu produkts iegādājums; PRODUKTA VIRZĪBA – jeb virzības MIX – šis bloks sastāv no 4 virzības instrumentiem: reklāma, tiešā pārdošana, noieta stimulēšana, sabiedriskās attiecības, tie visi veido TIRGVEDĪBAS MIX KOMUNIKĀCIJAS)
TIRGVEDĪBAS KOMUNIKĀCIJU ATTĪSTĪŠANAS PAMATS
TIRGVEDĪBAS PLĀNS – dokuments, kurā atspoguļojas tekošās mārketinga situācijas analīze, identificējās tirgus iespējas un ar tām saistītie draudi, tiek noteikti attīstības mērķi un darbību plāni, ar kuriem šie mērķi tiek sasniegti.
Katra no MARKETINGA MIX darbības sfērām ir raksturīga ar saviem mērķiem un stratēģijām. TIRGVEDĪBAS KOMUNIKĀCIJAS IR PAREDZĒTAS sniegt mērķa auditorijām priekšstatu par kopējo firmas mārketinga stratēģiju, izmantojot tiem paredzētos īpašos ziņojumus u.c.
TIRGVEDĪBAS PLĀNS  prece, preču izplatīšana, cena, tirgvedības komunikācijas.
TIRGVEDĪBAS KOMUNIKĀCIJĀM PIEMĪTOŠIE ELEMENTI: PATĒRĒTĀJU PĀRLIECINĀŠANA – noteiktas informācijas piedāvāšana mērķauditorijai; MĒRĶI – izveidot patērētājiem izpratni par tirdzniecības marku, izplatīt informāciju, paaugstināt tirgus kultūru, veidot labvēlīgu tēlu. Saglabājot lojalitāti utt., labas atsauksmes par preci; KONTAKTU VIETA – jebkura vieta, kur mērķa auditorijai ir iespējams kontakts ar tirdzniecības marku; MĀRKETINGA PROCESA DALĪBNIEKI – jebkura persona, kura līdzdarbojas kompānijas veiksmē un tās preču virzībā. Ietilpst: firmas darbinieki, tās produkcijas pārdevējs, piegādātāji, teritorijas iedzīvotāji, kuriem tiek realizētas un ražotas preces, masu informācijas līdzekļi, valsts komercdarbību regulējošie orgāni, pircēji; MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU ZIŅOJUMI – ieplānotie un neieplānotie.
IEPLĀNOTIE MĀRKETINGA ZIŅOJUMI
1) REKLĀMA – jebkura konkrētas personas apmaksāta komunikāciju forma, kura paredzēta preču, pakalpojumu un ideju virzīšanai;
2) NOIETA STIMULĒŠANA – dažādi mārketinga darbību veidi, kuri tiešā veidā ietekmē pircēju;
3) SABIEDRISKĀS ATTIECĪBAS – koordinēti pasākumi, lai izveidotu labvēlīgu priekšstatu par preci patērētāju apziņā.
4) TIEŠAIS MĀRKETINGS – interaktīva mārketinga sistēma, kas sniedz iegūt ziņas, iegādāties preces utt. Pasta izsūtīšana, katalogi;
5) TIEŠĀ PĀRDOŠANA – tiešā kontakta dibināšana ar vienu vai vairākiem potenciālajiem pircējiem, ar mērķi pārdot preci;
6) Īpašie līdzekļi tirdzniecības stimulēšanai vai reklāmas veida informējošie līdzekļi pārdošanas vietām – līdzekļi, kuri piedāvā (norāda)…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties