Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,93 (17%)
Cena ar atlaidi*:
4,56
Pirkt
Identifikators:817156
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Esošie klienti ir uzņēmuma stabilitātes garants, kas nodrošina paredzamu un vienmērīgu produkcijas noietu. Uzņēmums pārdod savu produkciju vai sniedz pakalpojumus un detalizēti interesējas, pa konkrēto pircēju vajadzībām, uzsvaru liekot uz to, ka katrs pircējs ir unikāls, tādēļ meklē tieši viņam vislabāko variantu. Plānojot savstarpējās attiecības „pircējs-produkts”, uzmanība jāpievērš šādiem produkta raksturlielumiem: pārbaudāmībai, novērojamībai, labumu iegūšanas ātrumam, vienkāršībai, salīdzināmajām priekšrocībām. Pārbaudāmība rāda, kādā mērā pircējs var pārbaudīt produktu tirgū. Produkts, kuru var viegli pārbaudīt, to nenopērkot vai izdarot ierobežotu pirkumu skaitu, pircējam patīk daudz labāk. Iespēja izmēģināt mašīnu pirms pirkšanas, saņemt jauna veida šampūnu u.tml. pārbaudes formas mazina pircēju risku, iegādājoties produktu. Novērojamība rāda, kā produktu iespējams novērot pirms pirkšanas. Pircēji ātrāk pierod pie produktiem, kurus biežāk publiski apspriež. Savukārt, labumu iegūšanas ātrums rāda, cik ilgā laikā pircējs apzinās labumu, ko gūst, lietojot produktu. Tā kā daudzi pircēji orientējas uz tūlītēju efekta gūšanu, produktam šīs vēlmes ir iespējami ātri jāapmierina. Spilgts piemērs-novājēšanas programma, kas sola efektu pēc mēneša būs daudz populārāka nekā programma, kas to sola pēc sešiem mēnešiem.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,17 €
Materiālu komplekts Nr. 1115674
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produkcijas sadales (novadīšanas tirgū) starptautiskie kanāli”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/817156

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties