Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:889621
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.10.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
Darba fragmentsAizvērt

1. uzdevums
Starptautiskā mārketinga būtība.
Starptautiskais mārketings ir uzņēmuma mārketinga darbība starptautiskajā tirgū, tas ir
preču, pakalpojumu un ideju mārketings, kas nav ierobežots vienas valsts robežās, bet
notiek dažādās valstīs. Mārketinga pamatprincipi starptautiskajā mārketingā vispārīgi
saglabājas tādi paši, piemēram, mārketinga uzdevumu noteikšana, tirgus izpēte, pozīcijas
izvēle, mārketinga MIX pasākumu kompleksa plānošana, organizēšana un realizācija, bet
ir jārēķinās, ka konkurence un riski būs lielāki, arī valoda, kultūra, likumdošana un
mentalitāte dažādās valstīs atšķiras, un tas maina pieeju un stratēģiju, lai mārketinga
kampaņa un uzņēmējdarbība starptautiskajā tirgū būtu veiksmīga.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties