Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:832866
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Izstādēm un gadatirgiem ir liela nozīme, lai sastaptu topošos klientus, lietotājus un pircējus.
Tiešā mārketinga komunikācija ir personisks tiešs veids kā komunicēt ar patērētāju un potenciālajiem vai paredzamajiem klientiem. Personalizētas brošūras un skrejlapas (ar atgriezeniskās saites potenciālu), tiešais pasts, telemārketings, un tamlīdzīgi ir iespējamie tiešās mārketinga komunikācijas veidi.
Tiešā tirdzniecība ir mutiska prezentācija un/vai demonstrācija, ko veic viens vai vairāki pārdevēji ar nolūku pārdot uzņēmuma produktus vai pakalpojumus.
E-komunikācija piedāvā jaunus interaktīvas komunikācijas veidus ar cilvēkiem, kuri ir ieinteresēti uzņēmuma produktos/pakalpojumos. Internets, apvienojumā ar e-komerciju kombinē komunikāciju un pārdošanu. Mobilais mārketings izmanto teksta, skaņas un video transportēšanas iespējas uz citu mobilo ierīci. Interaktīvajai digitālajai televīzijai ir potenciāls transformēt tradicionālo reklāmu interaktīvā komunikācijā televizora ekrānā.
Integrētā mārketinga komunikācija ir attīstījusies un pašlaik tiek uzskatīta par biznesa procesu, kas palīdz uzņēmumiem identificēt vispiemērotākās un efektīvākās komunikācijas metodes un veidot attiecības ar pašreizējiem un nākotnes klientiem. Integrētās mārketinga komunikācijas ir paliekošas un ir ievērojama vērtība mārketinga speciālistu acīs strauji mainīgajā komunikāciju vidē. Integrētās mārketinga komunikācijas tiek raksturotas kā viena no jaunās paaudzes mārketinga pieejām, kas tiek izmantota, lai uzņēmumi labāk fokusētu savus spēkus attiecību ar klientiem apgūšanai, saglabāšanai un attīstīšanai. Daži zinātnieki ir apgalvojuši, ka integrētās mārketinga komunikācijas neapšaubāmi ir lielākais pēdējās 20. gadsimta dekādes atklājums komunikāciju jomā.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,28 €
Materiālu komplekts Nr. 1333084
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Virzība komunikācijas kontekstā, tās būtība, komplekss un sistēma. Mārketinga komunikācijas, to īpatnības”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/832866

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties