Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,13 (13%)
Cena ar atlaidi*:
0,86
Pirkt
Identifikators:457982
Vērtējums:
Publicēts: 10.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Semiotiskai analīzei izvēlējos reklāmas plakātu deju izrādei.
Zīmes, kuras skatītājs uztvers apskatot šo plakātu ir grafiskie attēli, teksts un krāsas.
Divu apskāvušos cilvēku tēli plakāta vidū.
(ikoniskā zīme (zīmju ārējā forma ir līdzīga tam, ko tās apzīmē))
Vīrietis un sieviete. Šie tēli simbolizē divas daļas, divus spēkus, kas apvienoti vienā veselumā. Poza, kādā atrodas šie tēli (gan attiecībā viens pret otru, gan viņu nostieptie pirkstgali) liecina par kustību, enerģiju, deju.
Aplis plakāta vidū, sievietes un vīrieša tēlu fonā. (tēlainā zīme).

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −0,55 €
Materiālu komplekts Nr. 1113943
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas semiotiskā analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/457982

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties