Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:829915
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas definēšanas laikā šķēpus ir lauzusi ne viena vien starptautiska asociācija un organizācija. Reklāmas definīcijas ir ļoti dažādas un šīs atšķirības nosaka gan katra individuālā izpratne par reklāmu, gan definētāja darbības specifika.
Igaunijas Reklāmdevēju asociācija reklāmu definē kā informāciju, kas tiek publiskota ar mērķi paaugstināt produktu vai pakalpojumu pārdošanu, reklamējot notikumu vai ideju vai sasniedzot citu vēlamo rezultātu citās jomā, un kuru reklāmdevējs izplata par maksu.
Reklāmu var definēt kā apmaksātu, pastarpinātu informēšanu caur masu informācijas līdzekļiem par organizācijas produktiem un pakalpojumiem.
Reklāma var būt vērsta gan uz firmas vārda nostiprināšanos, gan uz produktu vai pakalpojumu apgrozījuma pieaugumu.
Apmaksāta, nepersonāla biznesa firmu, nevalstisko organizāciju un indivīdu komunikācija caur dažādiem medijiem, kuri kaut kādā veidā ir identificēti reklāmas vēstījumā un kuri cer informēt vai pārliecināt konkrētas mērķauditorijas locekļus. (Krugman, Reid, Dunn, & Barban, 1994).…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1135213
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties