Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:126479
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas attīstības gaita. (attīstības spirāle)
Pionieru stadija jeb ieviešana - reklāma šajā laikā iepazīstina ar ideju, tātad šajā laikā reklāmai bija jārada jaunas paražas, jācenšas izmainīt paradumus, attīstīt jaunus lietojumus, kultivēt jaunus dzīves līmeņa standartus. Galvenie reklāmas mērķi: izglītot patērētājus; parādīt, ka patērētājiem ir kāda vajadzība, kas iepriekš netika apmierināta un reklamēt produktu kā šis vēlmes apmierinātāju –mitrinātas putekļu lupatas; priekšapmaksas kartes reklāmai jāspēj tiešām apliecināt, ka jaunais produkts spēj izpildīt agrāk esošus, reāli pastāvošus, bet neatrisinātus uzdevumus.
Konkurences stadija – periods, kad mērķa patērētāji akceptē produktu, tas sastopas ar konkurenci, jo arī citi ražotāji pārņem šo ideju. Otrajiem jau ir daudz vieglāk, jo viņiem nav bijis jātērē nauda, lai pierādītu, ka produkts vispār ir vajadzīgs patērētājiem. Bet šajā stadijā patērētājs, kam ir vairākas vai pat ļoti daudzas izvēles iespējas, uzdod jautājumu – kuru brendu lai es pērku. Ietekmēt šo izvēli – tas ir reklāmas galvenais uzdevums konkurences stadijā. Tieši konkurences dēļ ir nepieciešamas radīt un attīstīt brendus. Reklāma arī kļūst par konkurences daļu. Tātad šajā stadijā produkta priekšrocībām jābūt labi saskatāmām salīdzinājumā ar citiem produktiem. Saukļi neizglīto, tie parāda priekšrocības. Šajā stadijā atrodas visvairāk preču tirgū.
Atgādinājuma stadija – trešā reklāmas attīstības stadija, kas saistīta ar laiku, kad produkts ir plaši pazīstams, tā kvalitātes ir pieņemtas un tā spēku veido pagātnē radīta reputācija. It kā šajā laikā vairs nav nepieciešama konkurējoša reklāma, jo produkts ir zināms, bet ir jānotur patērētāji un pieredze rāda, ka beidzot vai pārtraucot reklamēties, sabiedrība, patērētāji, klienti ļoti ātri aizmirst produktu. Tāpēc lielākā daļa ražotāju vēlas noturēt patērētāju ar brenda palīdzību.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,16 €
Materiālu komplekts Nr. 1126459
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas plānošana un stratēģija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/126479

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties