Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:763033
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.02.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ilgais un grūtais darbs, kas var tikt nojaukts jebkurā sekundē pat neliela caurvēja ietekmē. Norāda uz idejas būtību. Mājdzinieks bojās visu, ja uzvedīsies slikti.
Šķiet interesanti, kā pats produkts tiek pārdots. Aplūkojot tuvāk pārdotā produkta logo – uzreiz var saprast, kas tiek pārdots. Kā arī moto, angļu valodā runājošiem/saprotošiem civēkiem, ir vienkārši uztverams. Taču pašā reklāmā nav saskatāma ne pati produkcija, ne kaut kādi priekšmeti (suņu bļodiņas, izbērta pārtika,dzīvnieku rotaļlietas), kas būtu saistīti ar . Ir acīmredzams, ka reklāmdevēja galvenais nodoms ir nodot ideju, kas ir paliekoša, nebāžot to sejā burtiskā veidā. Mērķis ir nodot kontekstu, kas motivēs iegādāties produktu nākotnē. Tieši to saprot arī reklāmas saņēmējs. Saņēmējs novēro komēdiju, saņemot reklāmas ideju, iegūstot motivāciju rīkoties tālāk.
Kopsavilkumā var teikt, ka šī reklāma iekļauj sevī daudz apslēptas idejas un domas, palīdzot nodod reklāmu nevis kā parastu produktu, bet kā iespējamu dzīvesveidu.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties