Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Reklāma virs un zem līnijas. Integrētā mārketinga komunikācija. Pozicionēšana. Zīmols jeb brends. Lielākie reklāmdevēji

     

    Konspekts2 Mārketings, reklāma

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,19 (19%)
Cena ar atlaidi*:
0,80
Pirkt
Identifikators:651322
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Vismazākais kritums ir interneta reklāmas tirgum -24 %, tam ar samērā vienādu kritumu seko radio, TV, vides un kino reklāma, lielāko kritumu piedzīvojis žurnālu reklāmas tirgus – 59%.3 Manuprāt, salīdzinoši grūtā ekonomiskā situācija ietekmē ne tikai Latvijas patērētaju naudas makus, bet arī reklamdevēju budžetus, reklāmas tagad ir ieguvušas citu skata punktu un tiek lietotas samērīgak un ar lielāku efektivitāti. Lielākie reklāmdevēji Latvijā pēc reklāmu daudzuma ir HENKEL, PROCTER & GAMBLE, DANONE, RECKITT BENCKISER, TELE2.
Manuprāt, reklāmas tirgus Latvijā vēl nav pilnībā attīstijies un pilnveidojies, tam ir visas iespējas augt, paplašināties un nostiprināt savas līderpozīcijās tirgū, lai uzņēmumi zinātu, ka reklāma ir veids kā ātri, ērti, efektīvi, taču ne lēti panākt vēlamo rezultātu. Ekanomiskā krīze ļauj profesionāļiem meklēt alternatīvus veidus kā reklamēt kādu produktu, iespējams, par lētākām izmaksām, taču ar lielāku efektivitāti, tādējādi arī šajā gŗutajā laikā viešot uzņēmejos ticību, ka „savelkot jostu” reklāma nav jāatmet un ikvienam ir iespēja reklamēt sevi un tikt reklamētam.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,02 €
Materiālu komplekts Nr. 1245089
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāma virs un zem līnijas. Integrētā mārketinga komunikācija. Pozicionēšana. Zīmols jeb brends. Lielākie reklāmdevēji”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/651322

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties