-
Reklāma virs un zem līnijas. Integrētā mārketinga komunikācija. Pozicionēšana. Zīmols jeb brends. Lielākie reklāmdevēji
Līmenis:
Augstskolas
Literatūras saraksts:
8 vienības
Atsauces:
Ir
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ➞ ietaupīsi −2,46 €
- Mārketinga jēdzieni
- Mārketinga loma muzeja attīstībā
- Reklāma virs un zem līnijas. Integrētā mārketinga komunikācija. Pozicionēšana. Zīmols jeb brends. Lielākie reklāmdevēji
Materiālu komplekts Nr. 1245089
Nosūtīt darbu e-pastā
Tavs vārds:
E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:
Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāma virs un zem līnijas. Integrētā mārketinga komunikācija. Pozicionēšana. Zīmols jeb brends. Lielākie reklāmdevēji”.
Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/651322
Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/651322
E-pasts ir nosūtīts.