Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,11 (11%)
Cena ar atlaidi*:
0,88
Pirkt
Identifikators:453091
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kopš 1990. gada vidus, kad krūts vēzis bija pasludināts par „desmitgades slimību”, ziņas par krūts vēža novēršanu, atklāšanu un ārstēšanu dominēja populārajos medijos. Aptuveni desmitgades beigās, viens žurnāla izdevējs saskatīja izdevību finansēt sieviešu demogrāfisko slimību apkalpošanu, kā arī veselības apgādātājus, kas ir saistīti ar krūts vēzi un to ārstētājiem.
Metode. Žurnāli bija apsvēruši dažādas perspektīvas, kā pētnieki bija adresējuši praktiski sarežģītas periodiskas produkcijas, sadalījumus un patēriņu.
Redaktora formula un filozofija. Tas ir svarīgi formulēt žurnāla pētīšanu kontekstā ar izdevēja, kurš to uzsāka.
Populārajā sfērā notikušās vēža lekcijas demonstrē, kādēļ atklāts skats uz vēzi var nebūt pievilcīgs reklamētājiem. Fahnestoks (Fahnestock) apsprieda retorisku rīcību, lai raksturotu zinātniskus faktus sabiedriskam patēriņam. Bieži Fahnestoks atklāja, ka „pakalpīgs” populārās auditorijas zinātnisks pētījums rakstniekiem nav tikai valoda un stils, caur kuru tāda informācija parasti tiek nodota, bet arī nozīme un pētījumu atklājumu jēga. Iespējams, tādēļ, ka viņi ir izplatījuši interešu tematus lielai auditorijai, populāriem lekciju rakstniekiem bieži nepareiza informācija paredz optimistiskāku zinātnisko datu lasīšanu, nekā ir apgalvots.
Organizēšanas, kultūras un ideoloģiskas ietekmes uz redaktora lēmumu veidošanas stratēģiju.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,80 €
Materiālu komplekts Nr. 1145506
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Redaktora kā menedžera darba dilemmas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/453091

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties