Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:708015
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.12.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Efektīvai reklāmas attīstībai, reklāmdevējiem ir jānosaka mērķauditorija. Visi reklāmas programmas aspekti ietekmēs pircēja gaidu raksturu. Būtiski ir izprast mērķtirgus dzīvesveidu, attieksmi un demogrāfiju. Lai novērstu iespējamo neobjektīvu spriedumu izdarīšanā par iedzīvotāju segmentiem, reklāmas programmai ir jābalstās uz tirgus pētījumiem pār mērķauditoriju.
Piemēram, jūs esat pazīstams ar ideju ieviest uguns vai dūmu detektorus, reklamējot tos ar to, kā ģimenes māja deg; politisko kandidāti apstiprina, ka ir pozitīvi noskaņoti par citu nepopulāro ideju pieaugumu; sociālie cēloņi izraisa brīdinājuma reklāmas par nopietnām sekām, kas rodas lietojot narkotikas, alkoholu vai neizsargājoties seksa laikā. To reklāmas veidu sauc par baiļu uzsaukuma pieeju. Šī pieeja ir bāzētā uz trīs soļiem: radot baiļpilnas situācijas, tiek dota informācija auditorijai par draudu smagumu un notikuma varbūtību; aprakstot risinājuma vai gala atbildes efektivitāti; iesakot, kā rezultātu sasniegt.
Tas kā katrs reaģē uz šo pieeju- domā, uztraucās- atkarīgs no tā, kāda viņam ir pieredze un zināšanas, tātad no pircēja ētiskajām bažām un psiholoģiskā stāvokļa. Tieši tāpēc, reklāmdevējiem ir jāapsver četras vadlīnijas, kad viņi veic savas reklāmas attīstīšanu. Tās būtu:
• Kad vien iespējams, lietot zemu vai mērenu, bet ne augstu baiļu līmeni.
• Piedāvāt vairāk nekā vienu alternatīvo risinājumu.
• Izvairīties no maldinošas ietekmes
• Notestēt katru, lai nodrošinātu līdzsvaru starp sūtījumu un nemieru līmeni.
Kopumā reklāmas vadīšanas procesa soļi:
• Reklāmas attīstības grafikos, līdzsvaram ir jāveidojas starp sasniedzamību un biežumu. Grafikiem jāietver konta pircēju apgrozījumu, pirkumu biežumu, un tempu par to, cik pircēji ātri aizmirst.
• Reklāmas izpilde pirms un pēc ir tās palaišanas. Testēšana var tikt veikta izmantojot: portfolio, žūrijas vai teātra testu. Nosūtīšanas testēšana tiek veikta bāzējoties uz atbalstāmā un neatbalstāma atgādināšanu; attieksmes, izmeklēšanas un pārdošanas testiem.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,43 €
Materiālu komplekts Nr. 1336119
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produkta virzīšana tirgū un tā pozīciju nostiprināšana. Mārketinga komunikāciju sistēma”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/708015

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties