Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,99
Ietaupījums:
0,90 (15%)
Cena ar atlaidi*:
5,09
Pirkt
Identifikators:465836
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Priekšrocību nodrošināšana salīdzinājumā ar konkurējošām precēm. Kā zināms, lai sagatavotu efektīvu mārketinga stratēģiju, uzņēmuma ir jāizpēta tā konkurenti, kā arī esošie un potenciālie patērētāji. Uzņēmums var noteikt konkurentus, izmantojot gan uz nozari, gan tirgu bāzētu analīzi, tad analizēt konkurentu stratēģijas, mērķus, spēcīgās puses, vājās puses un reakcijas modeļus. Izmantojot konkurētspējas zināšanu sistēmu, uzņēmumi var pastāvīgi savākt, analizēt un izplatīt konkurētspējīgu informāciju, lai sniegtu vadītājiem informāciju par konkurentiem, tādējādi ļaujot tiem vieglāk formulēt atbilstošās stratēģijas. Uzņēmums var iegūt tālākus secinājumus, klasificējot konkurentus un sevi, balstoties uz tirgus līdera, izaicinātāja, sekotāja vai nišās spēlētāja lomām. Lai saglabātu vadošo pozīciju, tirgus līderis meklē veidus, kā paplašināt kopējo tirgus pieprasījumu, mēģina aizsargāt tā esošo tirgus daļu un, iespējams, mēģina šo tirgus daļu arī palielināt. Savukārt, uzņēmumi, kas nespēj izveidot jaunus produktus, nostāda sevi ievērojamā riska pozīcijā. Laika gaitā esošie produkti kļūst īpaši jūtīgi pret patērētāju vajadzībām un gaumēm, jaunām tehnoloģijām, saīsinātiem produktu dzīves cikliem un paaugstinātu konkurences līmeni. Tomēr jaunu produktu attīstība arī ietver zināmu risku. Uzņēmums var ieviest jaunus produktus divos veidos: ar iegūšanas palīdzību-nopērkot citu uzņēmumu, nopērkot cita uzņēmuma patentu vai licenci; kā arī ar attīstīšanas palīdzību.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,97 €
Materiālu komplekts Nr. 1115678
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Preču politika starptautiskajā tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/465836

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties