Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:320440
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Daudziem uzņēmumiem, pirms tie var saņemt pasūtījumus, šobrīd ir nepieciešams apliecinājums, ka tie tiešām spēj regulāri piegādāt nemainīgi labas kvalitātes produktus vai pakalpojumus. Kvalitātes vadības sistēma ir viens no priekšnosacījumiem, kas palielina klientu uzticību. Standarts nosaka vienkāršas pamatprasības un mudina tās ievērot firmām vispieņemamākajā veidā. Tas ir diezgan elementārs kvalitātes nodrošināšanas modelis, tomēr ir labs pamats turpmākajai kvalitātes uzlabošanai un aptverošāku pārvaldības sistēmu ieviešanai.
Uzņēmuma darbība saskaņā ar totālās kvalitātes vadību un ISO 9000 sertifikātu palielina preces konkurētspēju.5

Globālo preču plānošana un attīstīšana.
Globālo preču plānošana un attīstīšana ir sarežģīts uzdevums. Mārketinga speciālisti, kuriem nav labas pieredzes starptautiskas darbības jomā, var pieļaut nopietnas kļūdas, plānojot un attīstot globālas preces. Tādas kļūdas var rādīties, tāpēc, ka produkts populārs vietējā tirgū, var būt nepieprasīts ārējā tirgū.
Tomēr, globālo preču plānošanā un attīstīšanā ir savas priekšrocības. Mārketinga speciālisti var realizēt vairākas radošas idejas, saistītas ar valstu dažādību. Dažāda valoda, kultūra, tradīcijas, kā arī citas valsts atšķirības var būt izmantotas globālo preču plānošanā un attīstīšanā.
Svarīgi ir atcerēties, ka globālo preču plānošanas un attīstīšanas efektivitāte ir atkarīga no tirgus pētījumiem. Katrs mārketinga speciālistu solis starptautiskajā tirgū jābūt vairākas reizes pārbaudīts. Tādā situācijā ir iespējams samazināt riskus un līdz ar to veikt labāku globālo preču plānošanu un attīstīšanu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Preču politika starptautiskajā tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/320440

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties