Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:924650
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tas var nodrošināt labāku reklāmas kampaņu vai lietot agresīvas pārdošanas akcijas – tirdzniecības darījumi, prēmijas un konkursus. Tāpat uzņēmums var ieiet lielākos tirgus kanālos izmantojot masu merčendaizingu, ja šie kanāli ir augoši. Visbeidzot, uzņēmums var piedāvāt jaunu vai uzlabotu servisu pircējiem.
Runājot par nenovecojošiem produktiem var pieminēt Mattel Barbie, kura pastāv jau 57 gadus. Mattel Barbie ir paturējis nenovecojošu un modernu. Kopš tās radīšanas Barbie ir atspoguļojusi meiteņu sapņus par to kādas viņas gribētu būt kad izaugs. Tāpat Barbie ir mainījusi tāpat kā mainījušies ir meiteņu sapņi. Viņas centieni ir attīstījušies no darbiem kā stjuarte, modele un māsiņa līdz tādiem kā astronaute, dziedātāja, ķirurgs un prezidenta kandidāte. Turpinot savu misiju pievilkt, sajūsmināt un dot iespēju meitenēm, Mattel katru gadu izlaiž jaunas Barbie lelles, lai būtu kopā ar jaunāko definīciju sasniegumiem, glamūram, romantikai, piedzīvojumiem un audzināšanai. Tāpat Barbie pielāgojas mainīgajai populācijai, un izdevusi melnādainās un Āzijas cilvēku tipa lelles. Mainoties līdzi laikiem, Barbie ir saglabājusi savu jaunību un popularitāti.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties