Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,22 (11%)
Cena ar atlaidi*:
1,77
Pirkt
Identifikators:751501
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Problēmas konstatēšana jeb apzināšanās – problēma tiek konstatēta tad, kad patērētājs apzinās vajadzību pēc kāda produkta vai pakalpojuma. Tas var notikt, ja beigušies krājumi vai arī jāpapildina krājumi (kad patērētājs uzskata, ka esošajiem krājumiem nepieciešams pievienot kādu jaunu produktu). Šajā momentā patērētājs izlemj atrisināt problēmu, iespējams, iegādājoties kāda veida produktus. Jo intensīvāka ir vajadzība, jo spēcīgāka būs vēlēšanās to apmierināt. Problēmas izzināšana notiek arī tad, kad patērētājs saņem jaunu informāciju par preci vai pakalpojumu. Arī jauna mode var likt cilvēkam apzināties, ka viņa pašreizējais apģērbs ir nemoderns.1
Iekšējs stimuls jeb dzinulis rodas, ja pastāv atšķirība starp reālo un vēlamo stāvokli. Piemēram, izsalkums modina meklēt pārtiku, un, tam pieaugot spēcīgāks kļūst dzinuli, taču pēc izsalkuma apmierināšanas indivīds var domāt par citu savu vajadzību apmierināšanu. Mārketinga speciālistiem praktiski nav reālu iespēju ietekmēt patērētāju reālo stāvokli (to vai cilvēks ir jau paēdis un vairs nejūtas izsalcis, vai tieši pretēji – visu dienu nav ēdis un ir izsalcis kā vilks), tādēļ lielākais darbs tiek ieguldīts, lai ietekmētu patērētāju priekšstatus par vēlamo stāvokli 2.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,77 €
Materiālu komplekts Nr. 1121776
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/751501

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties