Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,30 (15%)
Cena ar atlaidi*:
1,69
Pirkt
Identifikators:529350
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

2. Izpētes pētījums ir katra pētījuma sākotnējais solis, kam, lielākajā daļā gadījumu, seko aprakstošais vai cēloņa pētījums.
3. Katra pētījuma dizainēšana nav noteikti jāsāk ar izpētes pētījumu. Izpētes pētījums var tikt veikts arī pēc aprakstošā vai cēloņa pētījuma. Tas ir atkarīgs no tā, cik precīzi problēma ir definēta un pētījuma veicēja pārliecības par izvēlēto pieeju.
Daži potenciālie kļūdas avoti var ietekmēt pētījuma dizainu. Labs pētījuma dizains mēģina kontrolēt dažādos kļūdu avotus. Kopumā iespējami ļoti daudzi kļūdu avoti un, formulējot pētījuma dizainu, pētījuma veicējam ir jāmēģina mazināt kopējo kļūdu, ne tikai atsevišķu avotu. Palielinot izlases izmēru, izlases kļūda samazinās, bet tas arī palielina ārpus-izlases kļūdu, palielinot intervētāja kļūdu.
Pēc pētījuma dizaina noteikšanas ir jāpieņem budžeta un plānošanas lēmumi. Budžeta noteikšana un plānošana palīdz nodrošināties, ka mārketinga pētījumam būs visi nepieciešamie resursi - finansiālie, laika, darbaspēka un citiem. Noderīga pieeja projektu vadīšanai ir kritiskā ceļa metode (critical path method), kas ietver pētījuma projekta sadalīšanu pa aktivitātē, nosakot šo aktivitāšu secību un novērtējot to veikšanai nepieciešamo laiku. Pēc tam tiek izstrādāts mārketinga pētījuma priekšlikums, kas ietver projekta esenci un kalpo kā līgums starp pētījuma veicēju un menedžeri. Mārketinga pētījuma priekšlikums aptver visas mārketinga pētījuma procesa fāzes. Tajā ir aprakstīta pētījuma problēma, pieeja, pētījuma dizains un datu vākšanas, analīzes un izklāsta veids.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,60 €
Materiālu komplekts Nr. 1333079
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pētījuma projekta izstrāde: metodoloģijas un metožu izvēle. Pētījuma izlases plānošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/529350

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties