Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,40 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,09
Pirkt
Identifikators:145611
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu sabiedrībā joprojām raksturīga sociālā nevienlīdzība, kas pēdējos gados kļūst arvien izteiktāka. Rodas sociālā nevienlīdzība, kas ir pamatā sabiedrības diferenciācijai un ietekmē katru no mums. Analizējot dažādus literatūras avotus par socioloģijas tēmām, svarīgi akcentēt saistību starp šādiem 3 galvenajiem socioloģijas pamatjēdzieniem – sociālā struktūra (sociālās sistēmas elementu noturīga saistība), sociālais sastāvs (elementu kopums, kas veido sociālo struktūru)un sociālā stratifikācija (sabiedrības noslāņošanās).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patērētāju stratifikācija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/145611

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties