Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:173391
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Tika izvēlēts konkrēts produkts - tosters un veikta tā analīze pēc sekojošas shēmas:
1.produkta patēriņa efekta raksturojums;
2.produkta parametru, kas tiek analizēti, veidojot patērētāju attieksmi raksturojums un savs novērtējums, norādot parametru svarīguma secību (rangu);
3.kuri no šiem parametriem man būtu determinējošie kritēriji, veicot pirmspirkuma salīdzināšanu un kāpēc;
4.asociācijas tīkla, kas parāda zināšanu organizāciju par šo produktu izveide;
5.jautājumi, kādus vajadzētu uzdot patērētājiem, lai firma varētu noskaidrot patērētāju:
„objektīvās” zināšanas;
„subjektīvās” zināšanas.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,30 €
Materiālu komplekts Nr. 1149403
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patērētāju zināšanu un attieksmes pētīšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/173391

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties