Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,16 (16%)
Cena ar atlaidi*:
0,83
Pirkt
Identifikators:439679
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Psihogrāfija ir metode, kas pēta cilvēku uzvedību, intereses un vērtību orientāciju no tirgvedības viedokļa. Tā palīdz noteikt, raksturot un kvalificēt patērētāju dzīvesveida raksturojošos faktorus, kā arī to motivāciju uz rīcību.
Psihogrāfija iedalās patērētāju tipos un segmentos. Patērētāju tipu noteikšanai izmanto dažādas metodes, piemēram, AIO modeli – ''action, interest, opinion – darbība, interese, viedoklis (uzskati)''. Piemēram, šī cilvēka darbs, ģimene un sociālie pienākumi. VALS modelis balstīts uz Maslova vajadzību teorijas – ''values and lifestyles – vērtības un dzīves stils''. VALS 2 modelis ir modificēts VALS modelis, kas balstīts vairāk uz psiholoģiju. Un tad ir LOV modelis – ''List of values – vērtību uzskaitījums'', tas ietver 9 vērtību sarakstu, kuru respondenti sakārto pēc nozīmīguma.
Psihogrāfija attiecas uz cilvēku dzīvesveidu, vērtībām, attieksmi, interesēm un vērtībām. Galvenie psihogrāfiskā segmenta ietekmējošie raksturlielumi ir sociālā klase – kāds ir attiecīgā cilvēka sociālais stāvoklis, nodarbošanās, kultūra; dzīves stils – tradīcijas, godkāre; uzvedība – ekonomiskais pircējs, apātiskais pircējs; atzinumi – attieksme ;vērtības - drošība, kontrole, pašizpausme. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,71 €
Materiālu komplekts Nr. 1116756
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patērētāju psihogrāfisko segmentu raksturojums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/439679

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties