Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:544782
Vērtējums:
Publicēts: 28.11.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Savukārt testējot tirgu var noskaidrot patērētāju rīcību, ko tie dara un darīs. Ar analīzes metodes palīdzību var noskaidrot patērētāju paradumus pagātnē, kādas patērētāju vēlmes ir bijušas agrāk un kā tās ir mainījušās. Apskatot iepriekš minētos tirgus veidus un metodes, kā varam izprast patērētāju ir svarīgi izprast segmentēšanu un tās būtību.
Segmentēšana ir tirgus sadalīšana pēc pircēju grupām atkarībā no to vajadzībām, rīcības tirgū un attieksmes pret mārketinga aktivitātēm. Tirgus segmentu veido patērētāji ar vienādām vajadzībām, vēlmēm un motivāciju iepirkties konkrētajā vietā, noteiktajā laikā un par noteiktu cenu. Izvērtējot patērētāju vēlmes, lai noskaidrotu patērētāju paradumus, sadalītu patērētājus pēc grupām, ir svarīgi noskaidrot patērētāju paradumus- pircēju atrašanās vietu, ģimenes stāvokli, ekonomiskos apsvērumus, dzīvesstilu. Ir svarīgi veikt pētījumus, lai noskaidrotu pirkšanas rīcības faktorus- pirkšanas iemeslus, biežumu, izvēles kritērijus utml.
Izvērtējot patērētāju, pēc tā vēlmēm, dzīvesstila, rakstura, paradumiem ir iespējams noteikt, kādas preces un pakalpojumus var piedāvāt konkrētajam patērētājam. Jo vairāk tiek pētīts patērētājs, jo lielākas iespējas izvērtēt vai šadi patērētāji, kuriem ir vienādas vai līdzīgas vēlmes ir pietiekami daudz un ir iespējams sniegt tādu piedāvājumu, kas apmierinātu esošo patērētāju grupu un piesaistītu jaunus patērētājus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patērētāja rīcība tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/544782

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties