Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:420766
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Lai runātu par patērētāja izturēšanos un tā ietekmi uz mārketinga stratēģijām, ir svarīgi izprast kāda loma patērētāja rīcībai uz mārketinga stratēģiju.
Vispirms jāizprot, ko patērētājs vēlas, to ir vieglāk teikt nekā izdarīt. Patērētājiem jāuzdod dažādi jautājumi: vai tiek lietotais konkrētais produkts, ko par to domā, vai tas patīk, kā arī citus.
Lai izveidotu veiksmīgu mārketinga stratēģiju jāizprot, kā tirgus ir sadalīts, un kāda ir patērētāja uzvedība vienā vai otrā tirgus segmentā. Tirgus segregācija ir pamats lielākai daļai tirgus stratēģiju. Tā ietver specifisku mārketinga programmu attīstīšanu speciālām cilvēku grupām.
Ikgadu tirgū parādās jauni produkti. Lai tiem būtu noiet, produktiem jāapmierina patērētāja vēlmes, tādēļ šīs vēlmes jāizzina. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1123129
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties