Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,36 (18%)
Cena ar atlaidi*:
1,63
Pirkt
Identifikators:992471
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Lai kaut ko pārdotu ir jābūt motivētam to darīt, tieši tāpēc pastāv trīs motivēšanas metodes viena no tām ir labvēlīgas vides veidošana, nodrošinot darbības svarīguma sajūtu, otra ir darba normas un materiālo stimulu izmantošana, nodrošinot darbinieku ar stabilu algu + iespēju iegūt prēmiju par plāna izpildi + pārdošanas izmaksu kompensāciju + atvaļinājums, apdrošināšana u.c., savukārt morālo stimulu izmantošanas pamatā ir konkursi un balvas par sasniegumiem. Hercbergera Divfaktoru motivācijas teorijas pamatā ir divas grupas jeb motivētāji, kuri motivē uz rīcību un higiēnas faktori, kuri ir kā palīglīdzekļi motivēšanā, bet netiek izdalīti kā primārais motivācijas avots. Pie motivētājiem pieskaitāmi panākumi darbā kā arī panākumu atzīšana, pats darba process un atbildības pakāpe, izaugsmes iespējas un karjera, kā arī profesionālā izaugsme, savukārt pie higiēnas faktoriem pieder darbavietas saglabāšanas garantija, sociālais statuss, organizācijas darbība, darba apstākļi, tiešā vadītāja attieksme, personīgā dzīve, attiecības starp darbiniekiem, darba alga kā arī attiecības ar padotajiem. Lai arī cik savādi tas nebūtu darba alga nedarbojas kā motivētājs, bet gan kā higiēnas faktors, ko ir būtiski atcerēties. Tāpat tiek izdalīti divi motivācijas kritēriji īstermiņa motivēšana, piemēram, vadītāja uzslavas, un ilgtermiņa motivēšana, piemēram, karjeras izaugsme. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pārdošanas komanda, tās dalībnieki”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/992471

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties