Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Organizāciju motivācija starptautiskā tirgus apgūšanā. Starptautiskā mārketinga aktivitāšu priekšrocības un trūkumi

     

    Konspekts5 Mārketings, reklāma

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,37 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,12
Pirkt
Identifikators:344842
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Uzsākot uzņēmuma darbību Ķīnas tirgū ir jāņem vērā ka pastāv liela atšķirība starp nozaru, ģeogrāfiskajiem u.c. faktoriem. Tiek apgalvots, ka Ķīnas tirgus ir pilnīgi sasniedzams Rietumu sabiedrībai, bet lai varētu gūt panākumus Ķīnas tirgū un uzņēmums piemērotos šai konkrētajai videi ir nepieciešams starptautiskais mārketings. Ir nepiecienāms veikt pētījumus par produktiem, cenām, vietām un veicināšanu pirms un pēc ienākšanas Ķīnas tirgū. Uzņēmumam piemērojoties Ķīnas tirgiem ir nepiecienāma lielāka pacietība nekā Rietumu tirgos, jo pārdošanas process ir ilgāks un sarežģītāks. Vietējām tirgus prasībām var atbilst tikai pielāgojoties. Ķīnā ir ļoti piesātināts tirgus, tāpēc ļoti ātri var zust interese. Uzsākot darbību Ķīnā ir Rietumu uzņēmumiem ir nepieciešama elastīga mārketinga pieeja lai gūtu panākumus.
Kas saistīts ar starptautisko mārketingu, uzsākot darbību Ķīnas tirgū jāievēro mērķauditorija, tirgus izpēte un cenu politika, preces pielāgošana tirgum, zīmola aizsardzība, intelektuālā īpašuma aizsardzība, zināšanas par Ķīnas vēsturi un kultūru utt.
Starptautiskais mārketings un uzņēmuma darbība ASV tirgū.
Uzņēmumu darbību Amerikas tirgū kontrolē federālās un pašvaldību institūcijas, nosakot noteiktus noteikumus un ierobežojumus attiecībā uz uzņēmumu darbību un rīcību. Tāpat kā citās valstīs, arī Amerikā ir noteikti ierobežojumi reklāmām un citām mārketinga aktivitātēm, piemēram, radio un TV reklāmu aizliegumi tabakas nozarei.
Amerikā mārketinga speciālisti katru dienu saskaras ar dažādām svarīgām ekonomiskām ziņām, kuru rezultātā var tikt mainīti mārketinga plāni, atkarībā no ekonomiskās ietekmes. Tās ir dažādas ziņas kas ietekmē uzņēmumu darbību, par piemēram, patērētāju uzticību, cenu stabilitāti, inflāciju utt.
Uzņēmumiem ir jāpievērš lielu uzmanību konkurentiem un jācīnās ar dažādiem mārketinga līdzekļiem.
Starptautiskais mārketings un uzņēmuma darbība Krievijas tirgū.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,49 €
Materiālu komplekts Nr. 1329452
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Organizāciju motivācija starptautiskā tirgus apgūšanā. Starptautiskā mārketinga aktivitāšu priekšrocības un trūkumi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/344842

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties