Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Organizāciju motivācija apgūt starptautiskos tirgus. Starptautiskā mārketinga aktivitāšu priekšrocības un trūkumi

     

    Konspekts3 Mārketings, reklāma

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:106868
Vērtējums:
Publicēts: 19.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskā mārketinga nepieciešamība uzsākot darbību Ķīnas/ ASV/ Krievijas tirgū.
Ieejot kādā citā tirgū ir jāsāk ar tādu makroekonomisko faktoru vērtēšanu kā valūtas stabilitāte, valūtas kurss, mājsaimniecību patēriņa līmenis utt. Izpētot makroekonomiskos faktorus ir izveidota bāze, lai varētu sākt rēķināt tirgū ieiešanas izmaksas. Dažas valstis, piemēram, Ķīna, pieprasa, lai kāda daļa no uzņēmuma, kas ienāk valstī, piederētu valstij, kurā ienāk (šajā gadījumā Ķīnai). Ir ļoti svarīgi, lai par katru mērķa tirgu būtu pieejama detalizēta informācija, lai visi lēmumi, kas saistīti ar mārketinga aktivitātēm tiktu pieņemti piesardzīgi. Tālāk var notikt ne tikai mikroekonomisko apstākļu analizē, bet arī tādu vietējo apstākļu kā mārketinga izpēte attiecībā uz mārketinga mix. Visa iegūtā informācija kalpo kā bāze segmentēšanai, mērķu sasniegšanai un pozicionēšanai konkrētā valstī. Jāņem vērā arī vietējā tirgus vērtība, spēkā esošie tarifi un kvotas, kā arī iespējas un draudi jaunpienācējiem. Uzņēmumam, kas grasās ieiet tirgū arī ir jāpapēta tuvie konkurenti vai arī līdzīgas vietējās kompānijas, kas ir iegājušas tirgū, lai gūtu tuvāku priekšstatu par izmaksām, kas gaidāmas ieiešanai tirgū. Pēc visu iepriekš minēto aktivitāšu izpildīšanas mārketinga speciālistiem būtu jādodas uz valsti, kurā ir vēlme ieiet ar savu organizāciju. Ir jāgūst priekšstats par nācijas kultūru un uzņēmējdarbības vidi. Pēc pirmā iespaida jau var spriest kādā ziņā tauta ir līdzīga vai atšķirīga vietējai tautai, vai arī tautai, kura dzīvo kādā valstī, kurā uzņēmums jau ir uzsācis uzņēmējdarbību.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,08 €
Materiālu komplekts Nr. 1333971
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Organizāciju motivācija apgūt starptautiskos tirgus. Starptautiskā mārketinga aktivitāšu priekšrocības un trūkumi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/106868

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties