Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,85 (17%)
Cena ar atlaidi*:
4,14
Pirkt
Identifikators:931161
Vērtējums:
Publicēts: 07.11.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2008.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Organizācijas raksturojums    3
2.  Klientu grupas (segmenti) un to raksturojums    6
3.  Klientu vajadzības un vēlmes    7
4.  Kvalitatīvas apkalpošanas principi, kritēriji    7
5.  Klientu apkalpošanas mērķi un stratēģija, plāns īstenošanai    9
6.  Fakti, kas apliecina stratēģijas veiksmi    10
Darba fragmentsAizvērt

5. Klientu apkalpošanas mērķi un stratēģija, plāns īstenošanai
SIA “PUĶU BODE” apkalpošanas stratēģija un mērķis ir apmierināts klients. Apmierināts klients ir augsta apkalpošanas kvalitāte, kur klients saņem to, ko, cik, kā un kad vēlas, kas, savukārt, nodrošina klienta vēlmi atgriezties vēlreiz un vēlreiz. Augsta apkalpošanas kvalitāte ir skaidri definētas uzņēmuma kopējās vērtības un ir ‘dzīvas’ visu darbinieku apziņā: klientu vajadzību un vēlmju izzināšana, personiska pieeja, profesionālisms, klientam vajadzīgais apkalpošanas ātrums.
SIA “PUĶU BODE” caur apmierinātu darbinieku cenšas iegūt apmierinātu klientu. Nodrošina mājīgu un nepiespiestu gaisotni uzņēmuma iekšienē un tirdzniecības vietās, sistemātisku iekšējo informācijas apriti, veic procesu pilnveidošanu, balstoties uz komandas ierosinājumiem. Sniedz darbiniekiem nepieciešamo tehnisko nodrošinājumu un iespēju profesionālai izglītošanās, vērtē un izstrādā motivētu atalgojuma sistēmu. Katram darbiniekam jāapzinās uzņēmuma vērtības, virzība un jāvēlas pašam būt uzņēmuma vērtības neatņemamai sastāvdaļai. Savukārt uzņēmumam arī ir jāvēlas un jāveicina, lai darbinieks ar pilnu atdevi un lepnumu ir uzņēmuma vērtība. Svarīga savstarpējā mijiedarbība un saliedētība.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,14 €
Materiālu komplekts Nr. 1326590
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Organizācijas klientu apkalpošanas stratēģija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/931161

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties