Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,14 (14%)
Cena ar atlaidi*:
0,85
Pirkt
Identifikators:750529
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.07.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Tomēr jāatzīst, ka politikas lauciņā uzskatāmus mediatizācijas piemērus atrast ir daudz vieglāk. Negribētos arī piekrist atsevišķu autoru, kā Bodrijāra skatījumam, ka mediatizācija ir attiecināma uz visu postmodernitātes procesu kopumā. Autors norāda, ka mediju signāli, vēstījums, skaņa utml. formē jaunus realitātes simulakrus, kas ne tikai šķiet reālāki par fiziskajiem, bet arī tiecas tos aizstāt (Baudrillard,1994). Personīgi uzskatu kā šāda nostāja ir nedaudz pārspīlēta un medijiem nav vienāda un liela ietekme uz katru no ikdienas dzīves aspektiem.
Ar mediatizācijas koncepta palīdzību pētnieks var visai labi izprast, kā mediju tiek izmantoti kā sava veida arēna dažādu jautājumu leģitimācijā. Visai bieži mediji kalpo, kā sabiedriskās domas formētāji un „iesildītāji”. Bieži vien ar mediju palīdzību tiek panākta zinātnes leģitimācija, kā, piemēram, jautājums par gēnu inženieriju (Väliverronen, 2001). Līdz ar to mediji kalpo kā aģenti kulturālām un sociālām izmaiņām (Hjarvard, 2008). Manuprāt, pētot sabiedriskās domas jautājumu, visai noderīga būtu šī jautājuma pētīšana saistībā ar mediatizācijas konceptu. Jāpiebilst, ka mediatizācijas konceptam, manuprāt, ir visnotaļ lielas perspektīvas masu mediju efektu pētniecībā, ņemot vērā faktu, ka koncepts ir aplūkojams visai ciešā saistībā ar masu medijiem un to efektiem.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,13 €
Materiālu komplekts Nr. 1340253
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mediatizācijas koncepts”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/750529

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties