Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:117216
 
Vērtējums:
Publicēts: 05.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi:
Pirmsskolas vecuma bērniem piemīt spontāna interese par matemātiskajām kategorijām, kas palīdz viņiem labāk orientēties priekšmetu vidē un situācijās, sistematizēt tās un savstarpēji saistīt, veidojot priekšstatus par matemātiskajiem jēdzieniem. Bērniem patīk, ka grupā tiek kaut kas mainīts. Jo bērni ir atvērt visam jaunajam, viņi kā mazi sūklīši ir gatavi uzsūkt visu apkārtējo informāciju. Tāpēc mums jānodrošina pietiekami interesanta un izglītojoša vide bērnam. Kad no rīta ir ieviesta jauna sasveicināšanās, bērni ir mazliet pārsteigti par jaunumiem, bet ātri saprot un ar prieku piedalās tajā. Bērniem problēmas sagādā sastāties divās komandās jauc savus komandas biedrus, neizprot kārtas skaitļus - tos skaitot. Bērni sakumā mazliet kautrējas, baidījās paši izteikt savas domas. Kautrējās kad aicināju spēlēt spēli ,,veikals’’. Sākumā nejutās droši, par to, vai nesanāks kļūdīties. Bet jau nākamajā dienā paši aktīvi darbojās un paši jau māca citus bērnus - cik un kāda nauda jādod par pirkumu. Darbojoties ar kārtas skaitļiem, varēja izvērtēt kuri bērni pazīst un saprot, ka 1., seko 2., un 3., 4., tādejādi var redzēt ar kuriem bērniem ir vairāk nepieciešams darboties individuāli un vairāk attīstīt matemātisko domāšanu. Visgrūtāk bērniem gāja ar rēķināšanu galvā, jo spēlējot ,,veikalu’’ bērniem sagādāja problēmas izrēķināt un saprast cik jāizdod naudas. Ejot pastaigā bērni labi orientējas un spēj atbildēt uz jautājumiem pa labi, pa kreisi, uz, vairāk, mazāk. Protams bija bērni, kas mazliet jauc puses, bet runājot, rādot un aktīvi darbojoties ar bērniem to var izlabot un panākt labus rezultātus. Kopumā bērni saprata dotos uzdevumus, un ar nelielajām grūtībām bērni veiksmīgi tika galā. Strādājot un veicinot ar dažādiem uzdevumiem bērna loģisko domāšanu ir iespējams panākt ļoti labus rezultātus.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties