Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:887134
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. Mārketinga būtība, mērķi un uzdevumi. To izmantošanas iespējas viesmīlības nozarē.
Mārketings- mācība par to, kā pārdot pareizo preci pareizajam pircējam pareizajā vietā pareizajā laikā par pareizo cenu un ar pareizajiem paņēmieniem.
Mārketinga būtība- orientēties uz pircēju vajadzībām, vēlmēm un interesēm.
Mārketinga mērķis- pēc iespējas labāk un pilnīgāk apmierināt pircēju un patērētāju vajadzības, vēlmes un intereses un tā rezultātā gūt peļņu.
Mārketings ir cīņa par pircēja naudas maku. Visi tirgus dalībnieki konkurē par pircēja naudu.
Mārketinga funkcijas:
Orientācija uz pircējiem, viņu vajadzībām, vēlmēm un maksātspēju. Tas notiek veidojot produktus, idejas, pakalpojumus, to īpašības un klāstu.
Mārketinga dotības un to organizēšana, lai realizētu uzņēmuma mārketinga mērķus.
Rezultātu izvērtēšana, kas ietver sabiedrības vērtējumu, uzņēmuma darbības vērtējumu. Vērtējums ir divējāds- no vienas puses sabiedriskais, no otras puses uzņēmuma iekšējais vērtējums
2. Tirgus pasaule, tās funkcionēšanas nosacījumi un klasifikācija. Pakalpojumu tirgus īpatnības.
Ar jēdzienu “tirgus” apzīmē:
Maiņas procesu visās izpausmes formās
Pircēju kopumu, kam strādā, uz ko virza preci
Vietu, kur uzņēmums piedāvā savas preces vai pakalpojumus (teritorija)
Visliberālāko maiņas procesa formu (Centrāltirgus)
Tirgus iedalījums:
Pēc tā, kādā veidā tirgus realizējas (vietējie tirgi, ārējie tirgi- ārpus valsts robežām). Tūrisma nozarei ir specifisks, jo valsts iekšienē notiek pakalpojuma sniegšana gan vietējiem, gan ārzemniekiem un otrādi.
Pēc tā, kas ir pircēji (patēriņa, rūpniecības, valdības, operatīvie pakalpojumi)
Pēc tā, kā preces izvēlas (pamatpreces-maize, impulspreces, īpašās- kāzu ceļojums, speciālās- auto, unikālās-gleznas, pirkšanai neparedzētās preces- indes, pakalpojumi- sakari)…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties