Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
9,99
Ietaupījums:
1,20 (12%)
Cena ar atlaidi*:
8,79
Pirkt
Identifikators:817717
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums savā būtībā ir atklāta sistēma, kas sastāv no daudziem mainīgiem elementiem. Savukārt šie elementi no organizācijas viedokļa cieši savijas ar ārējiem elementiem. Tādējādi nonākam pie secinājuma, ka uzņēmuma vide iedalās - mirovidē un makrovidē. Šīs vides nosaka pēc to ietekmes uz uzņēmuma iekšējo vidi un iespējas šo vidi un kontrolēt.

Makrovide – mārketinga makrovide ir ārējo spēku mijiedarbība uz uzņēmumu, kas darbojas aiz tā robežām un ietekmē mārketinga dienesta spēju veiksmīgi darboties tirgū. Makrovide ir daudz plašāki sociālie spēki, kas ietekmē mikrovidi (demogrāfiskie, ekonomiskie, darba, zinātniski tehniskie, politiskie un kultūras faktori).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketings”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/817717

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties