Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,45 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,04
Pirkt
Identifikators:701416
Vērtējums:
Publicēts: 07.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Otra lietotā metode ir pagrūšanas stratēģija, kurā galvenā virzīšanas metode ir pārdevējs. Šo stratēģiju galvenokārt izmanto pārdošanā ražotājiem, kur tirgus ir neliels. Stratēģijā tiek pielietota arī reklāmas medijos, bet tās pārsvarā parādās tirdzniecības žurnālos, un to funkcija ir radīt labāku vidi pārdošanai. Pārdotie produkti ir visai sarežģīti un prasa lielāku patērētāja informētību, pirms viņš izdara pirkumu. Patērētāji ir zinošāki un prasīgāki, jo viņi tērē uzņēmuma naudu un uz viņiem gulstas lielāka atbildība.
Reklāmai ir gan piekritēji, gan pretinieki. Pēc reklāmas piekritēju domām, reklāma rada masu tirgus, kas ražotājiem nozīmē apjoma ekonomiju, bet patērētājiem – zemākas cenas, tāpat reklāma rada konkurenci starp ražotājiem, kas patērētājiem sniedz lielāku produktu izvēli un augstāku produktu kvalitāti, vēl reklāma rada patērētāju informētību par produktiem un inovācijas, kas ilgtermiņā uzlabo patērētāju dzīves standartus, reklāma arī informē patērētājus par pieejamajiem produktiem un to relatīvajām priekšrocībām, kā arī reklāmas industrija rada nodarbinātību gan tieši - reklāmas industrijā, gan netieši – radot lielāku produktu noietu, kas prasa vairāk cilvēku, kas ražo un pārdod preces. Savukārt reklāmas pretinieki uzskata, ka reklāmas izmaksas noved pie augstākām cenām un reklāma pārliecina cilvēkus iegādāties produktus, kuri viņiem patiesībā nemaz nav nepieciešami un kurus viņi nevar atļauties, kas noved pie tā, ka cilvēki dzīvo pāri saviem līdzekļiem.12

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,24 €
Materiālu komplekts Nr. 1317168
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketings”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/701416

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties