Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,14 (14%)
Cena ar atlaidi*:
0,85
Pirkt
Identifikators:271036
Vērtējums:
Publicēts: 07.09.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Starpnieki ir mazumtirgotāji, vairumtirgotāji, tirdzniecības aģenti un citi indivīdi, kas izplata uzņēmuma produkciju. Uzņēmumam nepieciešams veidot labas attiecības ar visiem starpniekiem, lai nodrošinātu savu preču veiksmīgu piegādi patērētājiem. Starpnieki ir arī mārketinga pakalpojuma sniedzēji, piemēram, tirgus izpētes aģentūras, reklāmas aģentūras, piegādes uzņēmumi, kas nodrošina transportu un noliktavas, kā arī izstāžu rīkotāji. Attiecību veidošana ar starpniekiem ir nozīmīga mārketinga darbinieku pienākumu daļa, taču jāatceras, ka starpnieki darbojas katrs savā nozarē un cenšas sasniegt savus izvirzītos mērķus. Līdzīgi kā ar piegādātājiem, labas partnerattiecības, sekmīga komunikācija un informācijas apmaiņa ar starpniekiem uzņēmumam nāk tikai par labu.
Arī sabiedrība veido uzņēmuma mikrovidi. Ar sabiedrību tiek apzīmētas visas tās grupas, kas ietekmē vai var potenciāli ietekmēt uzņēmumu. Tās var būt gan finanšu aprindas ( bankas, akcionāri, kas kontrolē uzņēmuma finanses), gan valsts iestāžu kontaktauditorijas, gan vietējo masu saziņas līdzekļu kontaktauditorijas, gan pilsoniskās darbības grupas (uzņēmumi aktīvi piedalās šo grupu rīkotajos pasākumus – labdarības pasākumi, apkārtējās vides sakopšana u. tml. – tādejādi veidojot pozitīvu uzņēmuma tēlu) u.c. Mārketinga darbības, kas saistīta ar šīm sabiedrības grupām, tiek sauktas par sabiedriskajām attiecībām.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,80 €
Materiālu komplekts Nr. 1355900
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketings”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/271036

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties