Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,56 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,93
Pirkt
Identifikators:249763
Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ārējo vidi iedala:
• Mikrovidē - ārējās pasaules elementi, kuri ir tieši saistīti ar pašu firmu un ietekmē tās iespējas.
Piegādātāji – komerciālās firmas un atsevišķas personas, kas apgadā firmu ar materiālajiem resursiem: ar izejvielām, komplektējošiem izstradajumiem, materiāliem.
Starpnieki – firmas, kuras palīdz kompānijai sadalīt un realizēt preces.
Patērētaji – atsevišķaš personas, organizācijas, valsts iestādes, ārzemju firmas, kuru intereses firmai ir jāievēro visos svas darbības posmos.
Konkurenti – personas vai firmas, kas ražo līdzīga veida preces.
Kontakta auditorija: tās var būt kredīta un finanšu iestādes ( bankas, biržas u.c), masu informācijas ( laikraksti, telecentri u.c.), valsts iestādes (VID u.c)
• Makrovidē - ārējās pasaules elementi, kas netieši ietekmē firmu.
Demografija – zinatne par iedzīvotajiem, to skaitu, blīvumu un pieaugumu.
Ekonomika – rūpnieciskās ražošanas, lauksaimniecības un kopējā pirktspējas līmeņa stāvoklis konkrētajā tirgū.
Daba – tie ir derīgie izrakteņi, meži, ūdeņi un pat gaiss.
Zinātniski tehniskais progress – tie ir zinatnes un tehnikas sasniegumu, kas virza cilvēci uz priekšu.
Politika – tie ir notikumi un likumdošana, kas ietekmē biznesa attīstību un ierobežo vai regulē firmu vai atsevišķu personu rīcības brīvību sabiedrības ietvaros.
Kultūra – pasaules uzskati, ieskati un vērtības, kas nosaka cilvēku attieksmi pašiem pret sevi un savstarpējās attiecības.
Visi mikro un makrovides elementi rada marketinga informāciju, ko var saukt par mārketinga asinsrites sistēmu.(Caurkubule, Višņevska, 1993,32-36)

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,30 €
Materiālu komplekts Nr. 1346032
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketings”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/249763

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties