Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,67 (15%)
Cena ar atlaidi*:
3,82
Pirkt
Identifikators:392070
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

No tabulā apkopotiem datiem var redzēt, skolēnu un studentu skaita palielinājumu no
2005/06 mācību gada līdz 2007/08 gadām. Skolēnu skaits palielinājas no 19657 cilvēkiem
2005/06 gadā līdz 20740 cilvēkiem 2007/08 gadām, savukārt 2008/09 gadā to skaits samazinājās līdz 20328 cilvēkiem. Profesionālās izglītīvas iestāžu beidzēju skaits no 9963 cilvēkiem 2005/06 gadā palielinājās un sasniedza savu maksimumu 2006/07 mācību gadā – 10464 cilvēki, savukārt katru nākamo gadu mazinājās: 2007/08 – 9777, un 2008/09 – 8911. Studentu daudzums, neskatoties uz to, ka Latvija joprojam ir viena no valsts ar vislielāko studentu skaitu uz 1000 cilvēkiem, arī peidzīvoja gan pozitīvu dinamiku no 26124 studentiem 2005/06 gadā līdz 26762 studentiem 2007/08 gadā, gan negatīvu dinamiku: 2008/09 mācību gadā studentu skaits bija tikai 24170 cilvēki. Šādu vispārējo kritumu var raksturot ar grūto ekonomisko stāvokli Latvijā – krīze, kad daudz, izdzīvošanas dēļ bija spiesti attiekties no maksas izglītības, lai pelnīt naudu iztikai. Noteikti ka nākotnē tas varbūt atspoguļosies kā kvalificētu specialistu trūkums.
Manuprāt, visvairāk uz valsts iekšējām un globālām izmaiņam reaģe bankas, veidojot savu strateģisku darbību, kura pēc savā pamata tiek veidota no kredītu un noguldījumu procentu likmēm. No CSB pārvaldes tika savākti un apokopoti dati par vīdēji svērtām procentu likmē latos piesaistītajiem noguldījumiem un izsniegtiem kredīties valsts kredītiestādēs (tabula nr.6.).

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,63 €
Materiālu komplekts Nr. 1331300
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga vide, tās faktoru analīze un vērtēšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/392070

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties