Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,18 (18%)
Cena ar atlaidi*:
0,81
Pirkt
Identifikators:451318
Vērtējums:
Publicēts: 12.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

• Tiek sagatavots pārskats, kas ir noslēdzošais pētījuma posms. Pārskatā atspoguļo secinājumus un ieteikumus, kas izriet no veiktā pētījuma. Pārskatam jānodrošina informācija, kas nepieciešama mārketinga pasākumu veikšanai.
Lai veiktu mārketinga pētījumu un tas būtu efektīvs, ir nepieciešams izvēlēties pētījuma metodi un noteikt pētījuma norisi. Lai konkrētais pētījums un norise būtu produktīva, ir svarīgi izprast veidus, kā vākt nepieciešamo pētijuma informāciju. Informācijas vākšana var būt gan sekundāra, gan primāra. Sekundārā informācija ir informācija, kas jau ir tikusi apkopota un tikusi izanalizēta kādiem citiem mērķiem (uzņēmuma grāmatvedības dati, finanšu pārskati, statistikas dati, u.c.). Sekundārie dati mēdz būt novecojuši, tie var būt neprecīzi un nepietiekoši. Savukārt primārā informācija ir informācija, ko tieši ievāc no klientiem mārketinga pētījumu vajadzībām. Informācijas iegūšanai var izmantot gan iekšējo informāciju (uzņēmuma apgrozījums, vidējais klientu skaits, u.c.), gan arī ārējo informāciju (katalogi, izstādes, statistikas dati).
Ja kā uzņēmējs vēlamies veikt mārketinga pētījumus ir jāņem vērā iepriekš minētie nosacījumi. Šo nosacījumu izmantošana sniegs iespēju pētījumu veikt precīzāk un pētījuma rezultāti parādīs iespējas, ko varam izmantot, lai pilnveidotu uzņēmuma darbību, uzņēmuma paplašināšanas iespējas, jaunu produktu izveidošanu un ieviešanu tirgū. Šie rezultāti var parādīt arī trūkumus, kurus uzņēmums var novērst.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga pētījumu metodes”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/451318

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties