Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,81 (18%)
Cena ar atlaidi*:
3,68
Pirkt
Identifikators:218209
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga iekšējā informācija – ir informācija par apgrozījumu, izmaksām, krājumiem, naudas kustību, kreditoriem un citiem rādītājiem. Iekšējās informācijas pamatu veido ar pasūtījumiem, transportēšanu, rēķinu samaksu saistīto dokumentu kopa.
Intelektuālā (ārējā) mārketinga informācija – ir avotu un darbību komplekss, ko izmanto, lai nepārtraukti iegūtu informāciju par dažādiem mārketinga āŗējās vides raksturlielumiem. Atšķirībā no iekšējās informācijas apakšsistēmas MIS intelektuālā apakšsistēma nodrošina ar apstrādātiem un pat nejaušiem datiem. Intelektuālās informacijas potenciāls sastāv no grāmatām, avīzēm, speciālām publikācijām; to veido arī sarunas ar pircējiem, piegādātājiem, starpniekiem un paša uzņēmuma darbiniekiem.
1.Datu vākšanas metodes.
Novērošana. Lietojot novērošanas metodi, pētnieks var uzturēties pircēju, pārdevēju aprindās, uzklausot un vispārinot informāciju par preci, kas viņu interesē, par tās pieprasījuma maiņu utt. Novērošanas metodi lietderīgi izmantot tikai tad, kad nav nepieciešama informācija par cilvēku viedokļiem, izjūtām, uztveri, motivējumu. Pie tam jāņem vērā. ka novērošana praktiski iekļauj tikai īstermiņa laika periodu. Var izmantot dažādas novērošanas metodes: …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga informācijas sistēma”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/218209

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties