Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,49
Ietaupījums:
0,90 (12%)
Cena ar atlaidi*:
6,59
Pirkt
Identifikators:799137
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
I nodaļa  Dzinn, dzinn – mārketinga mūzika    3
II nodaļa  Pilnībā izprotiet mārketinga definīcija    4
III nodaļa  Mārketinga uzņēmums – superzvaigzne    5
XI nodaļa  Vienmēr nosakiet vērtībai atbilstīgu cenu    6
XII nodaļa  Cenu pazemināšanas neprāts    7
XIII nodaļa  Līdzība par vērtībai atbilstīgas cenas noteikšanu    8
XIVnodaļa  Pārdodot vienmēr brīdiniet par rezultātu    9
XXVII nodaļa  Kļūstiet pats par savu klientu    10
XXVIII nodaļa  Likvidējiet klientiem visus šķēršļus    11
XXIX nodaļa  Vienmēr pasakiet paldies saviem klientiem    12
XXX nodaļa  Piecpadsmit negrozāmie likumi    13
XXXI nodaļa  Superzvaigznēm patīk ekonomikas lejupslīdes posmi    14
XXXIII nodaļa  Mārketinga zvaigznes 5. tūlītējs izaicinājums    16
XXXIV nodaļa  Sašaurinieties, lai attīstītos    17
XXXVI nodaļa  Jautājumi, uz kuriem laiski mārketinga darbinieki nespēj atbildēt, bet jāatbild mārketinga superzvaigznēm    18
XXXVII nodaļa  Atrodiet atbildes uz iepriekš minētajiem jautājumiem    19
XXXVIII nodaļa  Sacentieties par katru sprīdi    20
XXXIX nodaļa  Mārketinga superzvaigznes 3. tūlītējais izaicinājums    21
XL nodaļa  Nospodriniet sudrablietas    22
XLI nodaļa  Vienmēr vispirms pārlieciniet kolēģus    23
XLII nodaļa  Neļaujiet pilnībai kavēt jaunu preču ražošana    24
XLIII nodaļa  Iegādājieties tirgu nevis fabriku    25
XLIXn nodaļa  Sparīgi vēzējiet dūres    26
L nodaļa  Atcerieties Džimiju Djurānu    27
LI nodaļa  Pirmais gadskārtējais mājas Ostrova skriešanas maratons    28
Darba fragmentsAizvērt

„Jebkurš nopietns, objektīvs pētījums, kas aptver visus plašsaziņas līdzekļu veidus, liecina, ka vismaz 90 no katrām 100 reklāmām vispār nav izlasāmas, ir pavirši, nesaprotami uzrakstītas vai nereklamē atbilstošo zīmolu.
Reklāmas nav vienīgais, kas iztukšo tirgotāja kabatas. Tas pats notiek arī slikti sagatavotu pārdēju profesionālas neprasmes dēļ. Ir aplēsts, ka 95% tirdzniecības daļas darbinieku nekad nelūdz, lai klienti izdara pasūtījumu.
Tirdzniecības personāla neprasmi strādāt ar klientiem daļēji apslēpts fakts, ka 25% visu pārdošanas darījumu notiek pēc klienta ierosmes!! ”.

I nodaļa „Dzinn, dzinn – mārketinga mūzika”.

Dzinn, dzinn ir sinonīms vārdkopai „nest peļņu”. Dotajā nodaļā tiek aprakstītas galvenās funkcijas un īpašības laba pārdevēja un uzņēmuma, kur viņš strādā. Marketinga superzvaigznei jāpadara lai šī skaņas skanētu veikalā ar vien biežāk. Tirgotāja pienākums ir nodrošināt uzņēmumam peļņu, šķindināt kases aparātu. Toties reti kuri tirgotāji sagatavo piemēroti savus darbiniekus.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,01 €
Materiālu komplekts Nr. 1145063
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Džefrijs Dž.Fokss "Kā kļūt par mārketinga superzvaigzni"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/799137

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties