Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,37 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,12
Pirkt
Identifikators:411760
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pastāv iedalījums komunikatīvu līdzekļu variācijās un datu vākšanas process var notikt izmantojot pastu, tālruni vai arī personiskus kontaktus. Un paņēmieni šiem metodēm informācijas atlasei visbiežāk ir aptaujas: telefoniskā aptauja, personiskas un grupu intervijas.
Izlases veidā var izmantot divus pētniecības līdzekļus: aptaujas anketas un tehniskos līdzekļus (videokamera, kinokamera, magnetofons). Izlase – ir noteiktas teritorijas iedzīvotāju segments, kas personificē visu iedzīvotāju kopumu. Apskatu gatavošanā un zināmā mērā eksperimentā dažkārt jālieto anketēšana – pirmreizējo datu vākšanas veids. Anketēšanas gaitā ir rūpīgi jābūt noteiktiem anketēšanas punktiem: iegūstamai informācijai, anketas tipam un darbības metodēm, katra jautājuma saturam, katra jautājuma rakstiskām izklāstām, jautājumu secībai, anketas fiziskie raksturlielumiem. Anketēšanas aptaujas rezultāts tiešā nozīmē ir atkarīgs no jautājuma formulējuma.
Datu novērtēšana un analīze ir mārketinga pētījumu nobeiguma posms, un pārskatā jābūt galvenajiem secinājumiem un ieteikumiem, kuri izriet no pētījuma. Labi paveiktiem mārketinga pētījumiem ir raksturīga:
• Zinātnisku analīzes metožu lietošana, rūpīga novērošana, precīzi hipotēžu formulējumi, zinātnisku prognozēšanas un testēšanas metožu lietošana;
• Radoša pieeja radušās problēmas risināšanā;
• Jāizmanto vairāku datu vākšanas un analīzes metožu kombinācijas;
• Fakti gūst savu nozīmi no problēmas risināšanas pieejas;
• Informācijas vākšanas izdevumus jāatlīdzina ar to vērtīgumu, jo informācijas vērtīguma attiecība pret tās ieguves izmaksām ir kritērijs, pēc kura var vērtēt mārketinga pētījumu dienesta darbību un tā ieguldījumu uzņēmuma darbības rezultātos.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,40 €
Materiālu komplekts Nr. 1331301
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga pētījumu metodes”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/411760

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties