Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,17 (17%)
Cena ar atlaidi*:
0,82
Pirkt
Identifikators:464989
Vērtējums:
Publicēts: 27.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Produkcijas jeb ražošanas pilnveidošanas koncepcija
Uzņēmuma darbības pamatfunkcija ir razošana.
Pircēji dod priekšroku nedārgiem produktiem, tādēļ ražošanas apjoms ir svarīgs.
Rūpnieciski ražotas preces ir lētākas un vairāk pieejamas pircējiem nekā mazākā daudzumā ar rokām ražotās preces, tādā veidā pirmās izkonkurē otrās.
Kvalitātes jeb preces pilnveidošanas koncepcija
Paaugstinoties sabiedrības labklājības līmenim, patērētāji vairāk pievērš uzmanību produktu īpašībām un kvalitātei - dizainam, iesaiņojumam, pilnveidotām funkcijām, kalpošanas ilgumam u.c. preču raksturlielumiem, patērētājuprāt, saistītiem ar preces kvalitāti.
Līdz ar kvalitātes uzlabošanu, precēm tiek celtas arī cenas. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,61 €
Materiālu komplekts Nr. 1121163
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga koncepcijas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/464989

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties